ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az klasszikfa.hu címen elérhető webáruház használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Üzemeltetői adatok:

Neve: Project Broker Company Kft.
Székhelye: 5600 Békéscsaba, Ostoros u. 46.
Levelezési címe: 5600 Békéscsaba, Ostoros u. 46.
Telefonszáma: +36 70 672 05 32
Email elérhetősége: info@klasszikfa.hu
Tevékenységi kör megnevezése: Csomagküldő internetes kiskereskedelem (4791)
Cégjegyzékszáma: 04-09-015471
Nyilvántartásba bejegyző hatóság: Gyulai Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.
Adószáma: 28775010-2-04
Közösségi adószáma: HU28775010
Statisztikai számjele: 28775010-4110-113-04
Bankszámlaszáma: 10700165-72261844-51100005 (CIB Bank Zrt)
Tárhely szolgáltatónk: INFOshop techline Kft.
Székhelye: 5600 Békéscsaba, Berzsenyi u. 8/1.
Email címe: info@iport.hu
Tárhely szolgáltató telefonszáma: +36 30 26 24 551
Adószáma: 23877887-2-04
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: üzemeltető.

Szerződési információk

A megjelenített termékekre a webáruházon keresztül, online kérhető egyedi ár és/vagy kivitelezési szerződés, az áruház üzemeltetője vagy futár által történő házhoz szállítással, személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.
Az elektronikus úton létrejövő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a cég rögzít, és a vásárló kérésére utóbb hozzáférhető.

A szerződés, illetve a szerződéskötés nyelve: magyar.

A vásárló kötelezettségeinek szerződés szerinti legrövidebb időtartama: az egyedi megrendelés feltételei szerint.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó listaárak, azonban nem tartalmazzák a szállítási díjakat.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Minden csomag esetén 0 forint csomagolási/kezelési költség kerül felszámításra.

A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. A képek nem feltétlenül pontosak, helyenként csak illusztrációk. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A vásárló az üzemeltető székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat: Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület, 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5., Tel/Fax: 06-66/324-976, e-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu

A rendelés menete

A kosár jelre vagy a Gyűjtő-kosár linkre kattintva a terméket a Gyűjtő-kosárba helyezheti, ahonnan egyedi árat kérhet.

A rendeléseit a Gyűjtő-Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a Gyűjtő-kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket Gyűjtő-kosárba helyezni, válassza a Böngészés folytatása gombot. Ha minden rendben van és szeretne a termékekre egyedi árat kérni, amit az Ajánlatkérés elküldése gombra kattintva tehet meg.

Miután véglegesítette ajánlatkérését a megadott e-mail címére küldünk egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése/ajánlatkérése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Az ajánlatkérés beérkezte után kollégánk felveszi önnel a kapcsolatot az ajánlatkérés részleteinek tisztázása céljából, igény esetén helyszíni felmérést és 3D tervezést vagy szaktanácsadást nyújtunk az önnek legmegfelelőbb termék elkészítéséhez és legyártásához. A végleges ajánlatot a rendelt termékekkel és árakkal e-mailben kapja meg.

Regisztráció

A vásárlásnak nem feltétele a regisztráció.

Amennyiben regisztrálni szeretne, meg kell adnia a szükséges adatokat. Nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, telefonszámát valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni Az Adatvédelem oldalon leírtak szerint. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

Regisztrált vásárlóként nyomon tudja követni és módosíthatja aktív rendeléseit, számláit, informálódhat korábbi rendeléseiről, kedvenc és megfigyelt termékeiről.

A regisztráció során tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli a céget. A céget nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha a vásárló a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára hozzáférhetővé teszi.

A jelszó azonosítja a vásárlót, használata hitelesen bizonyítja, hogy a megrendelést megtette.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

A megrendelések feldolgozása és teljesítési ideje

A vásárló elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozata, rendelése akkor válik hatályossá, amikor az a cég számára hozzáférhetővé válik. A rendelés megérkezését a cég késedelem nélkül visszaigazolja. A rendelés feladása után a vásárló egy új ablakban látja, hogy milyen e-mail címre küldjük el a visszaigazolásokat. Rendelésének sorszámát is ebben az ablakban adjuk meg. E-mail értesítést küldünk a rendelés tényéről, a termékek átvehetőségéről, a beszerzés folyamatáról és a kiszállítás állapotáról egyaránt.

A munkanapon 16 óráig beérkezett rendelésekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk a megadott elérhetőségeinek valamelyikén. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség megrendelésre, abban az esetben csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő, nem egyedileg készíttetett termékek esetében 10-15 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron vagy egyedileg tervezett-, rendelt- vagy árazott, úgy értesítést küldünk a teljesítés határidejéről. Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A megrendelt termék ellenértékének és a szállítás díjának fizetési módja

Az ajánlat vevő általi írásos elfogadása után egyedi díjbekérőt küldünk a rendelés előlegéről, mely a teljes bruttó vételár 60%-a, egyedi rendelés esetén 70%-a. A termék leszállítása és átvétele után küldjük az újabb díjbekérőt a maradék 30-40% vételárról + az esetleges szállítási díjról. A visszaigazoló e-mailben küldött díjbekérőn megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés vagy közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, akkor azt követően lépünk tovább a termék legyártására illetve kiszállítására. Bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között is megtalálja. A banki átutalási fizetési mód a cég felé költségmentes.

Személyesen történő szállítás esetében Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén vagy a megrendelés helyszínén forintban fizeti meg a termék 60%-os, , egyedi rendelés esetén 70%-os előlegét számla ellenében készpénzben, illetve kiszállítás után a 30-40% maradék összeget + esetleges kiszállítási díjat. A személyes készpénzes fizetési mód a cég felé költségmentes.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A díjbekérőt és/vagy a számlát e-mailben küldjük önnek. Kérjük a csomagot kézbesítéskor szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást.

Szállítási információk

A webáruházunk által kapott megrendeléseket az általunk megbízott futár végzi. A futár az ön nevét, szállítási címét, email címét és telefonszámát kapja meg. A csomagok kézbesítése előre egyeztetett időpontban történik akár hétvégén is.
A szállítás díja nettó 100 Ft/km, mely a cég telephelyétől számítva értendő a teljes oda-vissza útra. Kedvezménye szállítást magasabb rendelési összeg esetén tudunk adni.

Rendelési összeg nettó Ft/km nettó
1 000 000 Ft-ig 100 Ft
1 000 000 Ft fölött Egyedi ár

A megbeszélt időpontban át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás teljes díját a megrendelőre terheljük és az újbóli megrendelés szállítási díjait előre kérjük rendezni!
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Elállás joga (egyedileg készíttetett és árazott termék kivételével)

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a fogyasztónak minősülő Vásárlókat megilleti az elállás és felmondás joga az alábbi szabályok szerint.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti elállás és felmondás joga kizárólag azokat a Vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

A fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (Például nem térítjük vissza a termék árát és a csomagküldés költségét, ha a visszaküldött termék bizonyíthatóan sérült, vagy hiányos/részben elhasznált.)

Nem illeti meg az elállási jog a vásárlót továbbá:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra (jellemzően áruházunk termékkínálatának 98%-a!),
  • Olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Kellékszavatosság

A vásárló a cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

A vásárló – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy a cég számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a cég költségére a vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a szállító adott okot.

A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A vásárló a szállítóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket a cég nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

A fogyasztónak minősülő vásárló a termék hibája esetén – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igény érvényesítésének választási lehetősége kizárólag azokat a vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag a gyártóval vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a vásárló nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesíthet.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a cég az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú Korm.rendelet alapján jótállásra köteles a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott egyes új tartós fogyasztási cikkekre.

A jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására – megfelelő határidőben – nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A 151/2003. (IX.22.) számú Korm.rendelet szerinti jótállás kizárólag azokat a vásárlókat illeti meg, akik a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján fogyasztónak minősülnek. A Polgári Törvénykönyv 8.1 § (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

A 270/2020. (VI. 12.) számú Korm. rendelet értelmében 2021. január 1-től a kötelező jótállás fennállása és feltételei az alábbiakban leírtak szerint alakulnak:
A jótállás időtartama:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint eladási ár felett három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azaz a jótállási igény a jótállás időtartamán túl nem érvényesíthető.

A jótállási idő a termék fogyasztó részére történő átadás napján kezdődik. Ha a fogyasztó a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

Az igényérvényesítés helye és módja

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét választása szerint a vállalkozás székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A jótállás gyakorlása esetén a termék céghez való visszaszállítása a vásárlót terheli. A cég a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során a vállalkozás részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, valamint ha a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztó nem igényli a vételár arányos leszállítását, és a fogyasztó nem kívánja a fogyasztási cikket a vállalkozás költségére kijavítani vagy mással kijavíttatni, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

A cég törekszik arra, hogy a fogyasztási cikket legfeljebb 15 napon belül kijavítsa. Amennyiben ezt meghaladó időtartam szükséges a fogyasztási cikk kijavításához, a javítás várható időtartamáról tájékoztatja a fogyasztót.

Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán – feltüntetett vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan a Vásárló nem érvényesíthet.

Panaszok intézése

A cég a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. A cég a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A Vásárló neve:
A Vásárló címe:
A Vásárló aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: …………………………………………

 

© 2019-2020. klasszikfa.hu Minden jog fenntartva. – A www.klasszikfa.hu weboldalon található írott-, képi-, és hanganyagok csak a Tulajdonos engedélyével jeleníthetőek meg más médiákban! Minden közlés esetén meg kell jelölni forrásként a klasszikfa.hu weboldal címet!

loader-image
Aurora karosszék
214 990 Ft
Audrey karosszék
207 990 Ft
Parigina szék
135 990 Ft
66 420 Ft70 740 Ft
Ginerva szék ívelt lábbal
153 990 Ft
Ischia mintás kanapé
242 990 Ft
Bomb négyszögletű magas zsámoly
64 990 Ft
485 640 Ft641 430 Ft
Fabia asztalfő szék
222 990 Ft
234 090 Ft
Antikolt láda
58 770 Ft79 470 Ft
Asolana szék
82 990 Ft
Impero pad
155 990 Ft
Italiano Musa szék
390 990 Ft
59 850 Ft